آیا جستجوهای ناشناس در بهینه سازی وب یا رتبه بندی تأثیر دارد

احتمالا به صورت ناشناس مطالبی سرچ کردیده .مخصوصا زمانی که نخواهید کش مرورگر پاک کنید .یکی از راه حل ها است

آنچه ناشناس در واقع انجام می دهد

یک نسخه اصلی از Google در مورد نحوه کار مرور خصوصی در اینجا وجود دارد ، اما نگران نباشید من نکات کلیدی را برای شما در زیر خلاصه می کنم.

هدف از حالت ناشناس پنهان کردن سابقه شما در مقابل افراد دیگری است که از دستگاه مشابه شما استفاده می کنند.

این نیست که شما را کاملا ناشناس کنید.

برای این منظور ، یک VPN و TOR ، وای فای بدون امنیت همسایه خود و احتمالاً یک کپی از Tails Linux که بر روی یک ماشین مجازی اجرا می شود ، می خواهید – که همه اینها از حوصله این مقاله نیست.

هنگامی که شما با استفاده از حالت ناشناس جستجو می کنید ، هنوز تعداد زیادی اطلاعات وجود دارد که Google و Bing می توانند درباره شما بدانند. این موارد عبارتند از:

  • آدرس IP شما
  • موقعیت تو.
  • هر چیزی که در آن جلسه به آن وارد شوید.

آموزش لینک داخلی

آیا جستجوها در رتبه بندی تأثیری دارند؟

این ما را به مرکز پرس و جو می رساند. در حالی که تهمین بیرون نیامده و آن را نگفته است ، من باید بخشی از این پیشنهادات پرسش را با موضوع نرخ کلیک و رتبه بندی فرض کنم.

من به آن اشاره شده در بالا، با این حال اجازه دهید نوع بیرون از آن سر در: گوگل می گوید که از طریق کلیک هزینه است نه یک عنصر در الگوریتم رتبه بندی معمولی . آنچه که آنها از آن دلالت دارند این است که اگر شخصی سازی و گذشته تاریخی و همه این موارد را از بین ببرید ، آنها از CTR در الگوریتم استفاده نمی کنند.

این به چه معناست؟

این به معنای آن است که آنها ممکن است از آن برای شخصی سازی نتایج جستجوی شما بیشتر بر اساس عادت های قبلی شما استفاده کنند ، اما هیچ یک از کلیک های شما بر این موقعیت رتبه بندی برای شخص دیگری تأثیر نمی گذارد .

این مکانی است که نسبتاً به هم ریخته گی بهینه سازی وب است.

از آنجایی که آنها ممکن است از CTR به عنوان یک مسئله سخت رتبه بندی استفاده نکنند ، تعداد زیادی قانونی از آن استفاده می شود.

آیا تاریخچه اینترنت شما بر نتایج جستجوی Google تأثیر دارد؟

مشتری اخیراً از ما سال کرده است که آیا امکان دارد دو نفر جستجوی دقیق یکسانی را در Google انجام دهند و دو نتیجه جستجوی متفاوت بگیرند. پاسخ این سوال بدون شک مثبت است. تاکنون همه ما متوجه شده ایم که تبلیغات به طور مستقیم با سابقه جستجوی ما ارتباط دارند و نتایج جستجوی Google تفاوتی ندارند.

منبع:sorce

مطالب مشابه

سئوی داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *