برت گوگل یک به روزرسانی است که اخیراً اعلام شده است و به غول موتور جستجو این امکان را می دهد تا سوالات جستجو را بهتر تفسیر کند یک چیز مسلم است ، هر زمان که یک تغییر عمده الگوریتم اتفاق می افتد ، همیشه به نفع کاربر است و گوگل می تواند به طور دقیق مناسب ترین پاسخ ها را برای عبارت جستجوی کاربر ارائه دهد.
Google BERT چیست و چگونه بر وب سایت من تأثیر می گذارد؟

با به روزرسانی BERT ، Google می تواند نحوه ارتباط کلمات در یک عبارت جستجو را با یکدیگر ارزیابی کند و این امر در شناسایی تفاوت های ظریف و زمینه در جستجو بهتر می شود. این درک بهتر از هدف جستجوگر برای کاربران عالی است ، و نتایج جستجوی مرتبط تری را در اختیار آنها قرار می دهد.
برت گوگل چیست؟
Google BERT الگوریتمی است که درک موتور جستجو از زبان انسان را افزایش می دهد.
این امر در جهان جستجوها ضروری است ، زیرا افراد خود به خود با عبارات جستجو و محتوای صفحه بیان می شوند – و Google تلاش می کند تا مطابقت صحیح بین یکی و دیگری ایجاد کند.
این به روزرسانی شامل یک فناوری پردازش زبان به نام BERT است ، که می تواند نحوه ارتباط کلمات در یک جستجوی جستجو با یکدیگر را ارزیابی کند و به Google باید درک دقیق تری از هدف جستجوگر بدهد. به زبان ساده ، BERT به کامپیوترها کمک می کند زبان را بیشتر مانند انسان درک کنند.

BERT چگونه کار می کند؟
BERT یک تکنیک مبتنی بر شبکه عصبی برای آموزش قبل از پردازش زبان طبیعی است. برای شکستن آن در گفتار انسان: “شبکه عصبی” به معنای “تشخیص الگو” است. پردازش زبان طبیعی (NLP) به معنای “سیستمی است که به کامپیوترها کمک می کند نحوه ارتباط انسان را درک کنند”. بنابراین ، اگر این دو را با هم تلفیق کنیم ،پس سیستمی است که توسط آن الگوریتم گوگل از شناخت الگو برای درک بهتر نحوه ارتباطات بشر استفاده می کند تا بتواند نتایج مرتبط تری را برای کاربران بازگرداند .
نمونه هایی از گوگل برت
Google Bert انجام آن کار را کمی آسان تر می کند. این سیستم می تواند تفاوت های ظریف در عبارات جستجو ، مانند تفاوت بین استفاده از کلمه “به” به جای “برای” را درک کند.
به عنوان نمونه ، نایاک اشاره کرد که عبارت جستجو “مسافرت به شمال کشور به بلیت اتوبوس نیاز دارد” به وضوح در مورد شخصی درتهران است که می خواهد به شمال کشور بیاید و نه برعکس. اما در گذشته ، جستجوی Google نمی توانست این تمایز را ایجاد کند.
به روزرسانی Google Bert به ویژه در جستجوی “دم طولانی” که بیشتر مکالمه هستند تأثیر می گذارد. اما باید این امکان را به مردم بدهد که سوالات خود را به روشی که برای آنها طبیعی است بپرسند.
بالاتر در صفحه نتایج موتور جستجوی Google (SERP) ظاهر می شوند.
برت گوگل چگونه بر وب سایت من تأثیر می گذارد؟
پیش بینی می شود که BERT به احتمال زیاد بر جستجوی دم طولانی تأثیر بگذارد ، که پیش بینی می شود حدود 10/1 جستجو به انگلیسی در ایالات متحده باشد. قبلاً در یک جستجوی جستجو ، الگوریتم های جستجو آموزش داده شده بودند تا به ترتیب ترتیب کلمات ، از چپ به راست یا ترکیبی چپ به راست و راست به چپ ، نگاه کنند. معنی الگوریتم فقط کلمات را بلافاصله قبل یا بعد از یک کلمه جستجو کرد تا متن را جستجو کند. BERT قادر خواهد بود هدف جستجو را بهتر تشخیص دهد زیرا از متن کلمات بر اساس کلمات اطراف استفاده می کند.

Google چند مثال برای نشان دادن تأثیر BERT ارائه داده است ، با شروع “مسافر تهران به برزیل نیاز به ویزا دارد”. پیش از این ، قبل از آن ، مهمترین نتیجه جستجو این بود که چگونه شهروندان تهران می توانند بدون ویزا به برزیل سفر کنند. با این حال ، جستجوی اصلی مربوط به سفر شهروندان تهران به برزیل نبود ، بلکه در مورد سفر برزیلی ها به تهران بود. این نمونه ای از یک حرف اضافه کوچک “ایجاد” است که تفاوت زیادی در هدف جستجو ایجاد می کند. .
در مورد BERT چه کاری می توانید انجام دهید؟
خبر بد برای مشاغل این است که نمی توانید برای BERT بهینه سازی کنید ، اما این بدان معنا نیست که کارهایی وجود ندارد که بتوانید انجام دهید. با تمرکز بر پاسخ به نیت جستجوگر شروع کنید. اگر BERT متمرکز بر ارائه نتایج جستجوی مرتبط تر به کاربران است ، می خواهید مطمئن شوید که آن محتوا را ایجاد می کنید. در مورد ارضای انگیزه خاص جستجوگر و ایجاد بهترین تجربه ممکن برای مخاطبان خود فکر کنید. عملکرد رتبه بندی کلمات کلیدی طولانی مدت خود را پیگیری کنید و هرگونه تغییر را یادداشت کنید.
زبان خود را ساده کنید
نکته ای که هنگام نوشتن محتوا برای کاربران آنلاین باید به خاطر بسپارید این است که همه از لحاظ تسلط به زبان در یک سطح نیستند. معنی این امر این است که عبارات بیش از حد رسمی ، فنی و گلدار برای همه خوب نخواهد بود. به همین دلیل ساده سازی زبان برای بهینه سازی محتوا بسیار مهم است.
نتیجه گیری
آیا نگران هستید که BERT چگونه بر وب سایت شما تأثیر می گذارد؟ نگاهی به اطراف بیندازد. وقتی Google تغییراتی ایجاد می کند که می تواند در رتبه بندی جستجوی شما تأثیر بگذارد ، ما توجه می کنیم . ما از سال 2000 به B2B در توسعه راه حل های آنلاین کمک می کنیم .بهینه سازی محتوای شما نیاز به برنامه ریزی دقیق و یک استراتژی خوب دارد تا موتورهای جستجو بتوانند به راحتی آن را درک کنند
مطالب مشابه :