نحوه استفاده از توییتر برای تأثیرگذاری در نتایج جستجوی Google

چگونه توییتر روی SEO تأثیر می گذارد

خوشبختانه ، گوگل و توییتر در حال حاضر برخی از ادغام ها را دارند و ما می توانیم به راحتی با استفاده از یک گوگل با یک حساب توییتر آن را بررسی کنیم.

برای مشاهده آخرین ارسال ها و به دست آوردن لینک به پروفایل ، تمام کاری که باید انجام دهید جستجو برای نام تجاری است.

مثال ساده دیگری از همکاری Google و Twitter جستجوی هشتگ است

علاوه برای مقاله می توانید پینترست برای افزایش ترافیک سایت در گوگل بخونید

نحوه استفاده از توییتر برای تأثیرگذاری در نتایج جستجوی Google

برای بهبود رتبه های Google در توییتر چه باید کرد

یعنی چه طوری توییتر نمایید برای استفاده از توییتر برای تأثیرگذاری در نتایج جستجوی شود و باعث بهبود سئو شود

نکته شماره 1. یک حساب فعال دریافت کنید

بسیاری از افراد در بهبود رتبه Google موفق نمی شوند زیرا به سادگی یک حساب کاربری باز می کنند و صدای جیر جیر می شوند.

محتوای شما هر چقدر هم عالی باشد ، در صورت وجود مجزا بودن حساب ، به رتبه بندی بهتر کمک نمی کند.

در اینجا نحوه اطمینان از آماده بودن حساب شما آورده شده است.

  • تمام عناصر نمایه را پر کنید زیرا Google به حداکثر اطلاعات نیاز دارد تا اطمینان حاصل کند که نمایه شما منبع قانونی اطلاعات است. بنابراین ، به نام حساب ، پیوند وب سایت و قسمت موقعیت مکانی توجه کنید.
  • فعال باش. همیشه صدای جیر جیر توییت شما فرصتی برای گوگل است ، بنابراین باید به طور مرتب مطالب زیادی را به اشتراک بگذارید. این بدان معنی نیست که شما باید مثل دیوانه صدای جیر جیر شوید. در حالی که هیچ فرمول جهانی در مورد چند توییت ارسال نشده است ، اکثر کارشناسان رسانه های اجتماعی حداقل 3-5 واحد در روز توصیه می کنند.
  • حداقل چند صد دنبال کننده داشته باشید. از آنجا که تعامل یکی از عناصر اساسی برای افزایش رتبه Google است ، داشتن تعداد زیاد دنبال کننده – بنابراین تعامل بیشتر – می تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند.

نکته شماره 2. وقتی مخاطب شما در حال گوش دادن است ، توییتها را ارسال کنید

حتی بهترین محتوای دنیا به شما کمک نمی کند تا به یک درگیری زیاد برسید زیرا موفقیت نهایی به میزان دریافت سیگنال شما بستگی دارد.

به نوبه خود ، این بستگی به پخش آن دارد.

برای دستیابی به حداکثر تعامل ، باید توی روزها و ساعتهای مشخص وقتی مخاطبان آنلاین هستند توییت ارسال کنید.

البته آنها به مخاطب هدف منحصر به فرد شما بستگی دارند ، اما تحقیقات در رسانه های اجتماعی نکاتی دارد.

  • توییتر در طول هفته کاری بیشتر مورد توجه قرار می گیرد زیرا کاربران آن تمایل دارند در هنگام استراحت و رفت و آمد در شبکه ، اخبار و سایر اطلاعات را بررسی کنند. به همین دلیل توییتهایی که در روزهای هفته بین 12 تا 3 بعد از ظهر منتشر می شود ، از حداکثر مشارکت برخوردار هستند
  • زمان طولانی دیگر 5 بعد از ظهر در روزهای هفته است که بسیاری از افراد به خانه می روند. این درحالی است که آنها 181 درصد بیشتر احتمال دارد که وارد حساب خود شوند.

بنابراین ، تعیین کنید که مخاطب هدف شما آنلاین است تا بیشترین بازدید از توییت شما را نشان دهد.

بیش از یک بار پیوند مشابه را به اشتراک بگذارید ، اما هر بار یک صدای جیر جیر اصلی ایجاد کنید.

نکته شماره 3. محتوای قانع کننده توییت کنید

تولید محتوا یکی از چالش برانگیزترین جنبه های بازاریابی است.

نکته شماره 5:  بیوگرافی پروفایلتوییتر

بیوگرافی موجود در نمایه شما و دسته توییتر که برای ایجاد حساب کاربری خود استفاده می کنید نیز نقش به سزایی در بهبود SEO وب سایت دارد.

افرادی که علاقه دارند مارک یا محصولی را در رسانه های اجتماعی دنبال کنند ، اغلب حساب های توییتر را در گوگل جستجو می کنند (به عنوان مثال: Uber Twitter). Google از جستجوی نام تجاری به عنوان یک کلمه کلیدی برای جستجوی توییتر استفاده می کند تا حساب های مشابه را با همان دسته توییتر پیدا کند. اطمینان حاصل کنید که حساب شما از نام تجاری شما به عنوان نام کاربری حساب استفاده می کند.

بهینه سازی بهینه زیستی نمایه شما همچنین به رتبه بندی توییتر شما در گوگل کمک می کند. از جمله خلاصه ای موثر از نام تجاری یا کسب و کار شما با داشتن هشتگ های کلیدی مناسب ، نمایه توییتر شما را نیز کشف می کند.

نکته شماره 6:وقتی شخصی به شما توییت می کند پاسخ دهید

این امر می تواند به خصوص برای مارک های بزرگ یا مارک های بزرگ که جذابیت زیادی دارند ، چالش برانگیز باشد (حتی اگر این فقط وقتی محتوای اصلی پخش می شود) باشد ، اما تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به طریقی انجام دهید وقتی یک کاربر توییت می کند ، می تواند راه زیادی را طی کند.

نکته شماره 7:از تبلیغات توییتر استفاده کنید

هنگامی که به سرعت به دنبال بهترین تعامل هستید ، تبلیغات توییتر می تواند راهی مناسب برای این کار باشد ، به خصوص اگر شما دنبال کننده یا دنبال کننده زیادی ندارید که مرتباً با محتوای شما درگیر می شوند. تبلیغات توییتر هزینه ای دارد (و می تواند گرانتر از تبلیغات فیس بوک باشد) ، اما همچنان در صورت نیاز می توانند به افزایش تعامل کمک کنند. توییتهای تبلیغاتی برای این منظور بهتر کار می کنند.

نکته شماره 8:همیشه از هشتگ استفاده کنید

هشتگ قسمت اصلی استفاده توییتر است. دقیقاً مانند اینستاگرام ، شما تقریباً انتظار دارید که توییت حداقل یک هشتگ به آن وصل شود. هشتگ های نه تنها مزیت کمک به مخاطبان مربوطه را در هنگام جستجوی هشتگ مورد استفاده شما ، بلکه می توانند تعامل را نیز افزایش دهند.

توییت هایی که شامل هشتگ است ، می توانند در مقایسه با یک توییت مشابه و بدون هشتگ ، بیش از ۱ ٪ ۱۰۶٪ از تعامل را ببینند ، و توییت هایی که دارای هشتگ است ، ۳۳٪ بیشتر از موارد بدون آنها بازتوییت می شوند. این امر منطقی است ، با توجه به چشمان دیگری که ممکن است بدست آورید ، و همچنین هشتگ هایی در فرهنگ استفاده از توییتر متناسب است.

نکته شماره 9:به اشتراک گذاری تصاویر

تصاویر بخش مهمی از رسانه های اجتماعی است. این امر به ویژه هنگامی صادق است که فقط به 280 کاراکتر محدود شویم ، که خیلی سریعتر از آنچه فکر می کنید ، می روند.

اگر حداقل در بعضی از توییت های خود تصاویر ارسال نمی کنید ، باید اینگونه باشید. برخی از مطالعات موردی نشان داده اند که توییت های با تصاویر 313٪ بیشتر درگیر می شوند.

نکته شماره 10:بیش از حد توییت نکنید

حتی اگر توجه به مطالب خود دشوار باشد ، نمی خواهید توییت های زیادی ارسال کنید و در محتوای خود غرق شوید. اگر بیش از حد زیاد ارسال کنید ، نه تنها توجه خود را افزایش نمی دهید ، بلکه به سرعت مشاهده خواهید کرد.

مطالعات موردی متعدد نشان داده است که صدای جیر جیر بین 1 تا 3 بار در روز فرکانس ایده آل برای مارک ها بوده و بالاترین سطح تعامل را ارائه می دهد. هرچند که یک بار 4 یا چند بار در روز ارسال کنند ، در حقیقت تعامل کاهش می یابد.

این یکی دیگر از مزیت های مهم برنامه زمانبندی است که بسیاری از این موارد مشاهده سه توییت در آن روز را آسان می کند.

نکته شماره 11:سؤال کنید

این یکی از کلاسیک ترین تاکتیک های ایجاد تعامل در کتاب بازاریابی است ، اما همچنان این لیست را تهیه می کند زیرا هنوز هم به طور مداوم کار می کند.

مردم دوست دارند نظرات خود را ارائه دهند و تجربیات خود را با آنها به اشتراک بگذارند ، به خصوص اگر فکر می کنند مارک مورد نظر ممکن است گوش کند.

شما می توانید همه چیز راجع به آنچه در مورد محصول جدید شما فکر می کنند تا آنچه که برای روز سنت پاتریک انجام می دهند ، بپرسید.

اولی فرصتی را برای یادگیری آنچه مشتریان فکر می کنند در حالی که همزمان محصول شما را تبلیغ می کنند ، ارائه می دهد و دوم راهی آسان برای ایجاد تعامل با کاربران و کمک به ارتقاء ارتباط با آنها است.

نکته شماره 12از لینکهای کوتاه استفاده کنید

از آنجا که توییتر فقط شخصیت های زیادی دارد ، استفاده از پیوندهای مختصر و کوتاه به مطالبی که ارسال می کنید ، منطقی است. تا زمانی که کاربران کلیک کنند ، نیازی به لیست آدرس وب سایت خود ندارید.

منبع :https://unamo.com/blog/seo/how-to-use-twitter-to-influence-google-search-results

منبع شماره2:https://adespresso.com/blog/23-strategies-increase-twitter-engagement/

مطالب مرتبط

افزایش ترافیک سایت به کمک پینترست

سئو  چیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *