سئو داخلی یا On-Page SEO چیست؟ آموزش سئو داخلی

اگر وب سایت یا تجارت آنلاین دارید ، ممکن است با اصول سئو آشنا باشید . اما ، ممکن است برخی از عناصر مهم شما از دست رفته باشد. ولی با سئو داخلی آشنا نیستید .بهتر قبل از خواندن این مطلب لینک سازی داخلی چیست بخوانید

برای گرفتن رتبه های بالاتر ، باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما هم برای کاربر نهایی و هم برای موتورهای جستجو بهینه شده است. اجرای بهترین روشهای موجود در صفحه می تواند برخی از پایگاههای بهینه سازی سایت مهم SEO را تحت پوشش قرار دهد و وب سایت شما را برای موفقیت در جستجو تنظیم کند. 

سئو داخلی چیست

سئو داخلی عملی بهینه سازی صفحات وب منفرد به منظور رتبه بندی بالاتر و کسب ترافیک مرتبط تر در موتورهای جستجو است. On-page به محتوا و کد منبع HTML صفحه ای گفته می شود که می تواند بهینه شود ، در مقایسه با SEO خارج از صفحه که به پیوندها و سایر علائم خارجی اشاره دار

سئو داخلی چیست
page seoیا سئو داخلی

بهترین روشهای سئو داخلی On-Page SEO

قوانین سئو سایت Google در طی سالها بسیار تغییر کرده است اما هنوز چند عنصر اصلی وجود دارد که هر مدیر وب سایت باید هنگام بهینه سازی صفحات وب سایت خود آنها را بخاطر بسپارد. 

این شامل موارد زیر است:

  • ساختار URL 
  • برچسب عنوان 
  • توضیحات متا 
  • عنوان ها
  • برچسب های Alt
  • کلید واژه ها
  • محتوا
  • سرعت
  • پیوند داخلی یا لینک داخلی
  • تصاویر
  • موبایل دوستی
بهترین روش سئو داخلی

چرا On-Page SEO اینقدر مهم است؟

همانطور که مشاهده می کنید ، SEO در صفحه برای بهبود موقعیت شما در رتبه بندی Google بسیار مهم است. اما اهمیت واقعی همه اینها چیست؟

ما باید تصویر کلان را بررسی کنیم ، که شامل  اعتبار ، اعتبار و اعتبار برند شما  در اینترنت است.

برای شروع ، برخی از مفاهیم On-Page SEO که قبلاً ذکر کردیم ، مستقیماً با توانایی نام تجاری در جذب مشتری ارتباط دارند.

برای مثال ، وقتی از قابلیت خواندن صحبت می کنیم ، فراتر از قصد صرفاً جلب رضایت الگوریتم هستیم.

این امر به آنها انگیزه می دهد تا پست های بیشتری را جستجو کنند و آنها را قادر می سازد تا در مورد موضوعات مختلف اطلاعاتی کسب کنند ، که این امر منجر به بازگشت خود به خود آنها در آینده می شود.

این دقیقاً همان چیزی است که سئو داخلی در مورد آن است. با استفاده از آن ، شما تضمین می کنید که کاربر  شرایط لازم برای مصرف محتوا و حتی بازدید از صفحات دیگر وب سایت شما را خواهد داشت.

برخی از نمونه موارد اقدام SEO در صفحه شامل موارد زیر است:

  • بهینه سازی برچسب های عنوان و توضیحات متا
  • نوشتن مطالب مرتبط و با کیفیت
  • ساده سازی مسیریابی سایت شما
  • بهبود سرعت وب سایت شما
  • بهینه سازی سایت خود برای تلفن همراه

بسیاری از افراد تصور می کنند که On-Page SEO به عنوان بخشی از روند جستجوگرها “تنظیم کنید و آن را فراموش کنید” ، اما این دور از واقعیت است. در حالی که برخی از عناصر وجود دارد که اغلب تغییر نمی کنند ، ضروری است که به طور منظم محتوای خود ، عناوین و متا تگ ها را اصلاح کنید تا مطمئن شوید محتوای شما در بهترین حالت است. 

مهم است که اغلب از استراتژی SEO خود در صفحه بازدید کنید ، بنابراین می توانید از استاندارد بودن آن اطمینان حاصل کنید. این کار را می توانید با جستجوی مکرر وب سایت خود و بررسی خطاها و فرصت ها انجام دهید. 

 آموزش سئو داخلی

اقدامات زیر انجام دهید:

آموزش سئو داخلی

وب سایت خود را ایمن کنید

آیا سایت شما با HTTPS امن است و کار می کند؟ اگر هنوز از http استفاده می کنید (که در این زمان واقعاً نباید آن را انجام دهید) ، ممکن است چند مشکل داشته باشید.

در سال 2014 ، گوگل اعلام کرد که HTTPS به یک سیگنال رتبه بندی تبدیل شده است.

به عبارت دیگر ، داشتن یک وب سایت امن می تواند به شما در رتبه بندی بهتر کمک کند ، خصوصاً اگر صفحه شما با صفحه دیگری با کیفیت مشابه اما بدون گواهی SSL مقایسه شود.

علاوه بر این ، یک وب سایت ناامن می تواند بر سایر مناطق نیز تأثیر منفی بگذارد:

  • نرخ کلیک
  • نرخ گزاف گویی
  • اعتبار

URL کوتاه و ساده ایجاد کنید

URL های صفحه شما در نتایج جستجو چگونه است؟ آیا آنها به درک محتوای آنها کمک می کنند؟

در اینجا برخی از بهترین روش ها در مورد URL ها آورده شده است:

  • هرچه کوتاهتر بهتر است
  • کلمات را با خط تیره جدا کنید
  • در حالت ایده آل ، باید شامل کلمه کلیدی تمرکز باشد
  • از ارقام یا نویسه های خاص دیگر استفاده نکنید.

منبع :source

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *